onsdag 20 maj 2009

Hallå där!! För en stund sen kom vi in och jag var arg som ett bi på Ester. Hon hade nämligen smitit in på grannens tomt, trots staket+häck!!!! Jag fick jaga runt henne en bra stund innan jag fick tag på henne...Jag gav henne en ordentlig utskällning, först viftade hon bara på svansen, men sen fattade hon att det var allvar. Så nu sover hon i mitt knä(och skäms verkar det som). Jag är iallafall glad igen, och det kommer Ester antagligen vara när hon vaknar också. Det är ju långhelg för sjutton gubbar. Det märks att hon har vuxit den rackaren, igår lekte hon i vardagsrummet och plötsligt blev det alldeles tyst. Hon hade hoppat upp på vardagsrumsbordet och stod och slickade ur Annas yogurtburk, som hon glömt sen mellis. Man vet inte vad man ska ta sig till. Vi har anmält oss till valpkurs, den börjar om två veckor, kanske att Ester blir aningen lugnare och att vi får lära oss lite om vad man ska göra när hon blir sådär galen. Lägger nog in lite bilder nån dag i helgen.
Hare gott så länge!! Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar